joi, 28 iunie 2007

tot inainte

Invitatia la dialog ramane deschisa. Un Sanpetru calm! SNK

3 comentarii:

SNK spunea...

e o.k. ca ai ales aceasta formula de comunicare. Succes ROY

SNK spunea...

la inceput a fost cuvantul, iar la sfarsit a fost tacerea. Ce-a fost la jumatate, oameni buni? A fost iubirea sau puterea? N.N.Cunoscutu

RUGIO spunea...

Va salut, domnule Rotaru!
Atat de pe blogul meu cat si al altora intre care si al dvs., constat ca aceste retele de socializare "fara frontiere" nu reusesc mare lucru in a scoate in evidenta opinii, meditatii, solutii valoroase pentru societate.
De ce m-am oprit la blogul dvs.? Pentru ca am vrut mai intai sa vad cine impartaseste ca si mine dragostea pentru rebus, pentru enigmistica. Iar cand am ajuns pe blogul dvs. am constatat ca sunteti interesat si de psihologia militara. Din pacate nici de catre
dvs. si nici de catre eventualii internauti care v-au vizitat pagina n-au fost abordate subiecte din acest domeniu. Sunt curios sa aflu care ar putea fi in viziunea unui militar diferentele dintre trasaturile de caracter ale unui militar si ale unui civil. Pentru ca psihologia este, dupa opinia mea (profana), specifica intregii... specii umane. Probabil in loc de "Psihologia militara" ar fi corect sa se spuna "Psihologia aplicata in domeniul militar". Aceasta denumire modesta insa n-a convenit celor care aspira cu orice pret la titlul de "intemeietor" al unei noi stiinte...
Interesul meu practic actual fata de psihologia unui militar (eu sunt de mult timp in rezerva) se refera la justificarea intima pe care un pensionar militar o da pretentiilor sale de exceptare de la prevederile art. 16 din Constitutia Romaniei. M-am oprit sa cer parerea dvs. pentru ca mi s-a parut (dupa chipul si maximele incarcate pe blog) ca sunteti un om absolut normal.